OGŁOSZENIE O PRZETARGU DO 30.000 EURO
- Strona Główna
- OGŁOSZENIE O PRZETARGU DO 30.000 EURO
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty:
OGŁOSZENIE O PRZETARGU DO 30.000 EURO
Prace na ul. Łokietka 12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
z dnia 15.05.2017 r.
1. Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia ogłoszenie o zamówieniu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: www.zmmaja.pl
2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: REMONT SCHODÓW ORAZ WYMIANA OKIEN PIWNICZNYCH.
3. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Inowrocław – Żłobek Miejski „Maja”,
ul. Krzymińskiego 18, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 92 04,
e-mail: majaino@vp.pl
4. Krótkie określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa schodów i wymiana okien piwnicznych na filii żłobka w Inowrocławiu, przy ul. Łokietka 12 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
i przedmiarami robót.
5. W zakres robót remontowych wchodzi:
a) Wymiana stolarki okiennej z uzupełnieniem docieplenia ościeży i malowaniem,
b) Rozebranie starych posadzek i ułożenie nowych płytek na schodach,
c) Wykonanie nowych tynków ścianek bocznych,
d) Wymiana balustrady i pochwytu schodów zewnętrznych,
e) Wykonanie opaski ze spadkiem od budynku.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiary robót.
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od 01.07.2017 r. do 26.07.2017 r.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadanie doświadczenia w wykonaniu remontu budynku lub lokalu mieszkalnego lub lokalu użytkowego i wymianie stolarki okiennej;
2) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi;
3) znajdowanie się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
9. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: określone w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarach robót zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
10. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków i wymagań: formularz ofertowy. Zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył ofertę ocenioną jako najkorzystniejszą do przedstawienia:
1) kosztorysów ofertowych;
2) uprawnień budowlanych osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy,
3) poświadczenia (referencji), że wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i wykonaniu remontu budynku lub lokalu mieszkalnego lub lokalu użytkowego;
4) dokumentów ubezpieczenia potwierdzających ubezpieczenie w pełnym zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, na sumę ubezpieczenia równą co najmniej cenie ofertowej.
11. Kryteria oceny ofert: cena – 80%, okres udzielonej gwarancji – 20%.
12. Termin i miejsce składania ofert: oferty należy składać do dnia 25 maja 2017 r. do godziny 10.00 w siedzibie Żłobka Miejskiego „Maja” w Inowrocławiu, przy ul. Krzymińskiego 18.
13. Otwarcie ofert nastąpi 25 maja 2017 r. o godzinie 11.00 w Żłobku Miejskim „Maja” w Inowrocławiu, przy ul. Krzymińskiego 18.
Opis - remont schodów zewnętrznych:
Pobierz
Prace na ul. Krzymińskiego 18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
z dnia 15.05.2017 r.
1. Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia ogłoszenie o zamówieniu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: www.zmmaja.pl
2. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z PRZEPROWADZENIEM ROBÓT BUDOWLANYCH.
3. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Inowrocław – Żłobek Miejski „Maja”, ul. Krzymińskiego 18, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 353 92 04, e-mail: majaino@vp.pl
4. Krótkie określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej wraz z przeprowadzeniem robót budowlanych na grupie 1 żłobka w Inowrocławiu, przy ul. Krzymińskiego 18 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i przedmiarami robót.
2. W zakres zamówienia wchodzi:
1) Wymiana instalacji elektrycznej
2) Roboty budowlane:
a) Wykucie z muru ościeżnic,
b) Rozebranie ścianek, posadzek i wykładziny ściennej,
c) Uzupełnienie ścianek i wyrównanie podłoża,
d) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi,
e) Wymiana okien, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
f) Wymiana drzwi wewnętrznych w ościeżnicą,
g) Przecieranie tynku i zeskrobanie farby na ścianach i stropach,
h) Kładzenie gładzi gipsowej 2-warstwowej na ścianach i sufitach,
i) Malowanie podłoży gipsowych 2-krotnie farbą zmywalną z gruntowaniem – ściany i sufity,
j) Malowanie elementów pełnych kanału wentylacyjnego 2-krotnie farbą olejną z 2-krotnym szpachlowaniem,
k) Wymiana kratek wentylacyjnych,
l) Demontaż i wymiana umywalki i baterii umywalkowej,
m) Wymiana podejścia z rur PCV i wodociągowego pod zawór hydrant i baterię,
n) Wymiana grzejnika żeliwnego i rury przyłącznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiary robót.
5. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od 01.08.2017 r. do 28.08.2017 r.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadanie doświadczenia w wykonywaniu robót budowlanych i instalacyjnych,
2)dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami:
a) konstrukcyjno-budowlanymi,
b) instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
3) znajdowanie się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
7. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: określone w opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarach robót zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
8. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków i wymagań: formularz ofertowy. Zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył ofertę ocenioną jako najkorzystniejszą do przedstawienia:
1) kosztorysów ofertowych;
2) uprawnień budowlanych osób, które będą pełniły funkcje kierownika budowy,
3) przedstawienia poświadczenia (referencji), że wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie instalacji elektrycznej i robotach remontowych;
4) dokumentów ubezpieczenia potwierdzających ubezpieczenie w pełnym zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności wobec powierzonego mienia i osób trzecich od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy, na sumę ubezpieczenia równą co najmniej cenie ofertowej.
9. Kryteria oceny ofert: cena – 80%, okres udzielonej gwarancji – 20%.
10. Termin i miejsce składania ofert: oferty należy składać do dnia 25 maja 2017 r. do godziny 10.00 w siedzibie Żłobka Miejskiego „Maja” w Inowrocławiu, przy ul. Krzymińskiego 18.
11. Otwarcie ofert nastąpi 25 maja 2017 r. o godzinie 11.00 w Żłobku Miejskim „Maja” w Inowrocławiu, przy ul. Krzymińskiego 18.